מס הכנסה שלילי – הוארך המועד להגשה

    יוסי ברויער Comments Off on מס הכנסה שלילי – הוארך המועד להגשה
    14:23
    01.05.24
    צבי טסלר No Comments on חשיפת 'המוקד הציבורי': עקצו ונקנסו בכשני מיליון ש"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מס הכנסה שלילי, מענק ההכנסה שנקבע על ידי משרד האוצר מגיע בימים אלו לישורת האחרונה לשנת 2011. נותרו חודשיים בלבד לאפשרות למלא את טופס הבקשה ולקבל את ההחזר המגיע.

    מטרת התוכנית בין היתר, הינה להוות כלי לתמרוץ השתתפות עובדים בשוק העבודה, להגדיל את הכנסתם הפנויה של העובדים ברמות השכר הנמוכות, ולצמצם את הפערים הכלכליים.

    אם אתם שכירים או עצמאיים, שבשנת 2011 מלאו לכם 23 שנים והיה לכם ילד אחד לפחות (שטרם מלאו לו 19 שנים) או שכירים או עצמאיים גם ללא ילדים מתחת לגיל 19 שמלאו לו 55 שנה בשנת 2011, והכנסתכם החודשית הממוצעת באותה שנה הייתה גבוהה מ- 2,040 ₪ ונמוכה מ-6,645 ₪, יתכן ואתם זכאים לקבל את "מענק ההכנסה".

    עליכם לגשת לסניף הדואר הקרוב ולהגיש בקשה בטופס רשמי. מדובר בהליך פשוט ומהיר הנעשה בכל סניף דואר ומאפשר לכם כעובדים לקבל כסף מזומן בחזרה לחשבון הבנק.

    סכום המענק לו אתם זכאים מושפע מגובה הכנסת העבודה, הכנסות מעסק ומשלח יד, ומהכנסות נוספות שלכם (שאינן ממשכורת) וכן מהכנסות בן הזוג מעבודה, מעסק ומשלח יד והכנסות נוספות. כמו כן, ממספר ילדיכם וגילכם.

    לבירור הזכאות והסכום המגיע לך ניתן להיכנס לאתר מס הכנסה ולהיעזר במחשבון המענק. הגשת הבקשה אינה כרוכה בתשלום.

    לתשומת ליבכם! מנהל רשות המסים החליט על מתן ארכה להגשת בקשות לקבלת המענק עבור שנת המס 2011 עד ליום ה- 30 בנובמבר 2012. יודגש, כי הזכאות למענק היא שנתית ולכן כדי ליהנות מהמענק, יש להגיש בקשה חדשה בכל שנה.



    0 תגובות